reklama

Jak to bude po Schengenu vypadat na hranici s Ukrajinou

Michalovce, bar s hracími automaty, nad ránem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Fero: Já tu unii nesnáším.

Juro: Já taky ne.

Fero: Bude to jak za Rusáků v Čechách, ještě horší.

Juro: Jenom po nás nestřílí. Zatím.

Fero: Taková dobrá práce to byla a teď je to v čudu.

Juro: Padesát tisíc Číňanů, nebo Vietnamců, nebo Bůh ví čeho jsme to převedli a teď tohle.

Fero: Zasraný Schengen!

Juro: Zasraný Schengen! Na to se musíme napít.

Janka nalej.

Číšnice: Nenaleju. Domů byste měli jít. Na dluh nedáváme.

Juro: Šak eště máme. Ještě pár žluťáků do Vánoc převedeme.

Otevřou se dveře. Přichází muž v dlouhém koženém plášti, s kloboukem na hlavě. Přijde k číšnici.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Muž v plášti: Hledám nějakého Jura a Fera, převaděče.

Číšnice: Tamhle u toho stolu. Mají ale už dost.

Muž v plášti: Ještě po sto gramech na mě.

Číšnice: To bude dohromady tři sta.

Muž v plášti: Nechte to za pět set. Jen mi napište účet. Jako občerstvení prosím.

Přisedá si ke stolu.

Muž v plášti: Fero a Juro? Převaděči?

Fero a Juro (jednohlasně): Jo, co má bejt.

Muž v plášti: Měl bych práci.

Fero: My 21. prosince končíme. A do té doby jedeme za dvojnásobné taxy. Chlupáči už hlídají skoro naplno.

Muž v plášti: Já nechci nikoho převádět. Já vám nabízím práci.

Juro: Jakou. Vraždy? To my už pár let let neděláme. Ukrajinci zkazili ceny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Muž v plášti: Ne něco naprosto legální.

Fero: A co budeme dělat?

Muž v plášti: To, co od teď. Budete jezdit na Ukrajinu a hledat lidi, kteří chtějí na Západ. A místo přes hranice je budete vozit k nám do továrny a my je zaměstnáme. Doklady, povolení, to všechno zařídím.

Fero: No, to je dobré. A můžou to být Číňani?

Muž v plášti: Kdokoli. Číňané, Vietnamci, černoši, kdokoli. Jen ať nechtějí víc, než deset tisíc měsíčně. Platím padesát tisíc na ruku za každého.

Juro: Super. Já tu unii zbožňuju.

Fero. A na to si připijeme.

Muž v plášti: Moje řeč. Ať žije unie a slovenský hospodářský zázrak.

P.S. Tento příběh se nikdy nestal a nemá s realitou nic společného

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S. P.S. Realita je mnohem horší

Luboš Palata

Luboš Palata

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Luboš Palata (1967) středoevropský komentátor Lidových novin Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu