reklama

Co bude dělat Putin po volbách

Typický panelákový byt 3 plus 1, moskevské sídliště, na stole samovar a spousta prázdných lahví vodky, nad ním fotka starého žigulíku s přívěsným vozíkem. Pondělí 4.12. odpoledne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Vladimír Putin (opilým hlasem): Jak se to mohlo stát. Jak se to jen mohlo stát.

Putinova žena: Já ti to říkala. A ty jsi tvrdil, že tě to už nebaví a že si musíš odpočinout a že jsou na světě i jiné věci, než vládnout Rusku.

Vladimír Putin: Říkala, říkala a já ti nevěřil a já ti blázen nevěřil. Tvrdili mi – Vladimíre Vladimíroviči nebojte, vždyť to takhle dělal už soudruh Stalin a po něm všichni další, je to naprosto spolehlivé, funguje to. A přitom šili zradu. Co já teď budu dělat.

Putinova žena: Tak zavoláš Gerhardovi Schröderovi a on už pro tebe nějaké místo najde. Třeba bys mohl pro německou tajnou službu překládat z ruštiny, kvalifikaci na to máš, německy umíš, mě by se v Berlíně, nebo Drážďanech líbilo. Co nám tam tehdy scházelo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vladimír Putin: Ale ty nic nechápeš, já pro něj teď neexistuju! Je konec.

Putinova žena: No, to je pravda. Celý národ to viděl. Měl ses objevit na tribuně, když byly vyhlášeny výsledky voleb a vy jste dostali těch devětadevadesát procent hlasů. Ale ty ne, že on to zvládne, když to zvládal celý rok předtím.

Vladimír Putin: Říkala, já vím. Ale já mu věřil. Slovo čekisty je slovo čekisty. Byli jsme dohodnutí, půjde na tribunu, promluví k národu a pak zase budu vládnout já.

Putinova žena: A není někdo, kdo by potvrdil, že Vladimír Putin jseš ty a on je jen Oleg Glupoj, tvůj dvojník?

Vladimír Putin: Není, všechny jsme je nechali otrávit poloniem, vzpomínáš přece, jak jsem ti to říkal loni na Nový rok. Je konec, ženo moje, je konec.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V předsíni zazvoní telefon.

Vladimír Putin: Dojdu tam. (odpotácí se do předsíně, zabouchne za sebou opilecky dveře)

Tlumený hovor, na konci se ozývá smích.

Putinova žena: Co se děje. Jseš zase vládcem Ruska?

Vladimír Putin: Ále, něco mnohem lepšího. Volal Lexa, ten od Mečiara ze Slovenska, pamatuješ jak u nás byli v devadesátém sedmém...

Putinova žena: Aha, ten boxer, jak jste si dali zápas...

Vladimír Putin: No, ten. Teď je zase ve slovenské vládě a nabídl mi místo šéfa Slovenského pozemkového fondu. Rozparcelovávají pozemky pod Vysokými Tatrami. Služební vrtulník a příjmy třikrát větší, než má Schöder z Gazpromu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Putinova žena: A bereš to, doufám.

Vladimír Putin: Kdo by to nebral. Sbohem Rusko...

Častuška, Putin a Putinová tančí kozáčka.

Opona

P.S. Tento příběh se nikdy nestal a nemá s realitou nic společného

P.S. Realita je mnohdy mnohem horší

Luboš Palata

Luboš Palata

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Luboš Palata (1967) středoevropský komentátor Lidových novin Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu