reklama

Proč zdražuje elektřina?

Místo a čas: Seychely, bar na pláži, podvečer, někdy minulý týden

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

člen dozorčí rady jedné nejmenované energetické firmy: Tak co, pánové, jak se vám líbí naše výjezdní zasedání?

lobbista(všemožných firem u všemožných vlád) : Ta hubená Ukrajinka loni byla lepší, i když musím říct, že Japonečka se snaží. Ale příští rok jdu zase do nějaké blonďaté, nohaté Ukrajinky.

poradce premiéra (nejmenované středoevropské) vlády: Buď rád, že máš Japonku. Ta moje černoška mě pánové uj...be k smrti. Říkám jí, ať mě nechá spát a ona pořád: „Pán platí, pán musí je..t.“

člen dozorčí rady jedné nejmenované energetické firmy: A co potápění? Já byl včera poprvé u těch útesů na východním pobřeží, jak o nich vyprávěl loni Krejčíř a musím říct tak dobrý. Přijdete večer na rejnoka?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

lobbista: Já ne. Mě bylo po těch včerejších langustách špatně. Asi jak jsme to zapíjeli tím šampaňským a pak skončili u koňaku.

poradce premiéra vlády: Jo, jo, mě bylo taky blbě. Představte si, vyblil jsem se do bazénu a nepamatoval jsem si to. A ráno, teda v poledne, si du zaplavat a najednou koukám v čem to plavu...

člen dozorčí rady jedné nejmenované energetické firmy: Marku, ty seš nechutnej jako vždycky.

lobbista: Pánové, pojďme chvíli pracovat. Němčouři, Taloši a Rusáci už zuřej, protože jsme jim ještě pořád neřekli, o kolik zdražíme těm debílkům doma elektriku a oni nevěděj, kolik maj přihodit, aby to nevypadalo blbě.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

poradce premiéra vlády: Starej by moc nechtěl. Že prej jsou ty reformy, lidi jsou nasraný, jestli by to letos nešlo...

člen dozorčí rady jedné nejmenované energetické firmy: Nešlo. Chce bydlet ve vile, chce jezdit volvem, chce mít naspořeno na důchod. Tak mu vyřiď že nešlo!

lobbista: Doba je těžká, pánové. Arab, Rus, i ten Chavez zvedaj ceny, zisky koncernů klesaj pod sto padesát procent. Musí se zdražovat. Však debílkové na to maj. Stoupají mzdy, stoupají. Tak ať cálujou.

poradce premiéra vlády: Starej hrozil, že když to zvednete moc, tak, že vás všechny vyháže.

člen dozorčí rady jedné nejmenované energetické firmy: Ať to zkusí. Dáváme mu desetinu, co, možná i víc státního rozpočtu, takže ať to zkusí. Chce miliardy do kasy, chce. Tak musíme debílky vodrbat.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

lobbista: Pánové, neblbněte. Přece si nebudeme kazit výjezdní zasedání. Prostě zdražíme jako vždycky a ty to starýmu vysvětlíš.

poradce premiéra vlády: No, dobrá. Bude nasranej, ale co už. Koupím mu k vánocům meďoura, to ho uklidní.

člen dozorčí rady jedné nejmenované energetické firmy: A zbejvá ti na něj?

poradce premiéra vlády: V klidu. Zbejvá mi nejmíň na čtyři. Udělám ministrům hezkýho ježíška.

člen dozorčí rady jedné nejmenované energetické firmy: Takže jako vždycky. O deset procent nahoru.

poradce premiéra vlády: No, jo. Kdo si dá se mnou whisky?

lobbista: Já si dám. Pošlu to Němcourům, Talošům a Rusům a hned jsem zpátky. Takže o deset procent nahoru od ledna, jako vždycky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

člen dozorčí rady jedné nejmenované energetické firmy: Jasně. A pohni tou svojí tučnou prdelí, ať ti to nezteplá.

P.S. Tento příběh se nikdy nestal a nemá s realitou nic společného

P.S.P.S. Realita je mnohem horší

Luboš Palata

Luboš Palata

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Luboš Palata (1967) středoevropský komentátor Lidových novin Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu